Followers

Wednesday 18 July 2012

TUNGGU DIPECAT?

BP membaca 1 artikel hari ini yang ditulis oleh oleh ONE-KOTA BELUD blog yang untuk kali pertama BP temui. Kebetualan meronda-ronda.

Betulkan Lajim menunggu untuk dipecat? Tapi itulah yang BP baca dalam mana-mana artikel surat khabar sebelum ini. Kenapa tunggu dipecat? Untuk menyimbah minyak ke atas bara apiker? BP terhidu sesuatu yang sangat busuk dengan perancangan tak matang MT UMNO seorang ini.

menurut penulis ONE-KOTA BELUD blog, Lajim berbuat demikian kerana hendakkan sokongan simpati. ... bukankah strategi ini sebiji macam Anwar Ibrahim. Yang menggunakan kaedah memangsakan dirinya untuk dapatkan sokongan. Konon dikejamkan oleh kerajaan BN? Strategi ini idea dari Anwarker? Dah tak ada strategi yang lebih berkesanker.. ini kes dah lapuklah bro

Baru-baru ini, sahabat BP menguhubungi BP bertanyakan andai lajim nak umumkankeluar UMNO 15hb Julai 2012. info yang mereka perolehi dari sumber... ntah siapa yang sebarkan. BP anak sabah ni terus jejaklah kebenarannya.  Memang ada perancangan sedemikian. tetapi seperti biasa, dah SIFU suka tangguh kes naka didiknya baru nipun ikutlah telunjuk sifu. Tangguh lagi. Ada sumber mengatakan, Lajim akan umumkan keluar pada 24hb Julai ini. Masa bulan Ramadhan. Agaknya penasihat Lajim ini menganggap PRU bakal diadakan dalam Puasa kot. Tapi untuk sekian kalinya, BP yakin sangat. Berita tu tak akan ada penghujungnya kerana Lajim tak akan berbuat demikian. Masih mengharap diberi perhatian dengan gelagat tak matangnya. gertak lebih je,

BP nak menasihat pada Lajim. kalau dah tak suka. Buat apa tunggu dipecat. Dah rasa diri gagah sangat.. bertindaklah. kenapa nak tunggu diberi tindakan.


No comments:

Post a Comment