Followers

Thursday 30 June 2011

TERIMA KASIH YAB PM -SIPITANG

oleh Admin

Penantian dan harapan yang diperjuangkan sebelum ini berakhir dengan kelegaan apabila YAB Perdana menteri Malaysia yang berkunjung ke Sipitang sempena walkabout dan melancarkan esplanad serta merasmikan festival GATA 2011 apabila mengumumkan meluluskan 2.7 juta untuk membuat bumbung di gerai Esplanad yang sesuai menghadapi masalah ditiup angin ribut serta meluluskan pembangunan semula IPD Sipitang dengan nilai minima 30 juta. Pengumuman itu mendapat sorakan gembira warga Sipitang yang berada sama ketika pengumuman itu dibuat.

YAB PM juga mengatakan bahawa himpunan BERSIH bukanlah himpunan yang bersih seperti mana didakwa oleh pengerusi himpunan tersebut. ia mempunya agenda sendiri. Malahan ucapan YAB PM mendapat sambutan sokongan sepenuhnya yang hadir bahawa mereka enggan menyertai Himpunan BERSIH kerana kesetiaan kepada perjuangan Barisan Nasional yang banyak memperjuangkan negara.

p/s: tidak faham apa perjuangan ambiga . hakikatnya 3 tahun lepas ambiga sdupun menemui pengerusi SPR berkenaan hal ini. dan dia telah memperakui hal ini. ini buat hal pula. memang dasar syaitan manusia dia ni

No comments:

Post a Comment