Followers

Saturday 4 June 2011

RUJUK SEMULA PERJUANGAN TERDAHULU

oleh :Admin
Datuk sapawi , ketua UMNO Bahagian Sipitang mengajak perwakilan Puteri UMNO Sipitang untuk kembali merujuk sejarah perjuangan pejuang terdahulu untuk mengenali dasar perjuangan yang sebenar. kesedaran terhadap mengenali perjuangan yang sebenar sebagai titik tolak menjadikannya sebagai tapak dan dahan untuk berpaut agar tidak terhanyut dalam arus menyesatkan dunia politik kini.

penguasaan teknologi maklumat oleh hampir seluruh golongan muda mendesak untuk pejuang beriringan untuk memastikan golongan ini tidak tersesat kerana terlalu banyak maklumat yang tiada jaminan kebenarannya.

P/s: meminta agar kepimpinan tinggalkan segala perjuangan keperibadian,. bersatu dalam mencapai kemajuan masyarakat serta Parti. sudah masa semua bangun dari kelenaan yang indah hanya dimiliki seorang diri. Kongsikannya untuk semua. Pesanan .. tolonglah, jangan syok sendiri, demanding dan melihat sahabat sebagai seseorang yang perlu dilawan hehehe mereka juga bakal membantu kita kelak. matanglah, ikhlaslah dalam perjuangan

No comments:

Post a Comment