Followers

Saturday 4 June 2011

MERANGKAK SUJUD JANJI MASIH ADA TEMPAT DALAM PR


oleh : Admin
Sudah dalam jangkaan kepimpinan Pas pastinya dalam kumpulan Endargo Anwar. Wooww! senang ler wan azizah mengurus pas di Sabah kelak kerana pas kini sudah berada di lutut PKR. melepas rasa legalah wan Azizah mentadbir PKR di Sabah kerana diberi bantuan oleh ahli pas.

 Membentuk Negara berkebajikan? Ini bukankah dah berulang kali disuarakan tetapi hakikatnya tiada kebajikan terbela untuk rakyat di bawah PR tetapi kebajikan pemimpin mereka semakin terlindung adalah.
Yang jelas, dengan kenaikan kepimpinan spesis didikan anwar ini, sahlah pembawaan mereka seperti bapaknya juga. Memaki semakin upgrade .. tk peduli yg tersembunyi keluar semua. Salah-salah yang berkopiah dah terbang umpama pelajar habis menerima ijazah melembar ke awan.
Cuma kasihannya.. tak sedar pas ini meminta simpati terhadap big leader mereka DAP agar mereka diberi peluang untuk bertanding untuk akan datang setelah menerima keaibana yang dahsyat membawa pulang 5 telur bulan dari Sarawak.
Nawaituku pada dapku agarku masih memiliki kerusiku pilihanraya akan datang. SAH!!! Sujudku meminta agar dimakbulkan hasratku. Relaku agamaku dikemudian tetapi  kedudukan dalam prmu tetap sama.”
Tahniah kepada pas yang merangkak bersujud di bawah kepimpinan dap dan pkr yang mempermainkan agama Islam. Sesuailah tu dasar perjuangan pas bukan bukan perjuangan syiar Islam pun. Ular tak akan berkawan dengan naga kerana ular tetap bersahabat dengan ular tidakpun dengan biawak

3 comments:

  1. Salam harap dapat dilink blog KL BOYZ disini...
    http://klboyzwangsa.blogspot.com/

    terima kasih sahabat..

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. salam sahabat. saya sdh linkkan blog saudara dalam sahabat kami. terima kasih

    ReplyDelete