Followers

Saturday 2 April 2011

TAMPARAN HEBAT UNTUK PKR SABAH

Oleh: Ina Yana
Menurut NASUTION NAEJEL. Penulis Sabahkini.net menyatakan  bahawa belaiu sudah dijangka sejak awal lagi bahawa PKR dan Halik Zaman pastinya tidak akan mengaku kalah malahan beliau tetap akan mengatakan PKR masih relevan dan kekal berfungsi operasi bahagian itu seperti sediakala meskipun dalam gambar yang berdiri mengapit di sekelilingnya jelas kelihatan adalah terdiri dari budak budak mentah dalam politik.
Tindakan Mantan Timbalan Ketua Cabang PKR Tenom, Lampag Kurias membawa bersamanya beberapa AJK Cabang dan pemimpin Cabang PKR merupakan suatu tindakan yang tepat kerana beliau merasakan bahawa masa depan PKR khususnya di Tenom menuju ke alam gerhana politik.- Sabahkini
Nampakanya khabar angin yang INA dengar semakin menampakkan kejelasannya. Sebelum ini INA ad dengar juga kononnya selepas konvensyen PRK baru-baru ini kepercayaan masyarakat Sabah semakin yakin dengan PKR. Nampaknya angin sahaja yang mereka sengaja kipaskan.

Individu yang sebelum ini menolak BN dahulunya semakin memperakui kehebatan angkatan pejuangan muda yang dilahirkan oleh UMNO kini. pendekatan kepimpinan muda yang lebih dekat di hati rakyat telah menolak tanggapan negatif meraka terhadap UMNO.

TSUNAMI PKR di pusat telah membawa arus menyedarkan masyarakat Sabah bahawa PKR ini umpama "PELAMIN ANGANKU MUSNAH. INA ingin ucapkan TAHNIAH kepada masyarakat yang semakin bijak menolak PR dari terus membohongi mereka.

No comments:

Post a Comment